Försändelsepolicy

Nuova™ har valt att skicka produkterna direkt från leverantören till dig. På så sätt kan vi spara enormt mycket på kostnader för lagring, transport och förpackning. Därför kan vi erbjuda dig produkterna till det mest rättvisa priset.

Även om alla importkostnader betalas i förväg kan det hända att importkostnaderna måste betalas i dörren. Nuova ansvarar inte för detta och vi kommer inte att betala detta belopp. Om du skickar ett e-postmeddelande till oss kommer vi att undersöka vad som orsakade problemet och vi kan komma fram till en lösning.

Eftersom vi skickar produkterna direkt från leverantören i Kina har vi en genomsnittlig leveranstid på 5-15 arbetsdagar för beställning i Sverige.

Observera: På grund av de senaste åtgärderna mot COVID-19-viruset kan leveranstiden vara längre än vad som anges. I dessa osäkra tider kan det uppstå oväntade förseningar som ligger utanför vår kontroll. Vi gör vårt yttersta för att leverera beställningen så snart som möjligt. Vi ber om ursäkt om detta påverkar din beställning.

Frågor om din beställning?

Har du frågor om din beställning? Det är troligt att du inte är den första som ställer sig denna fråga. Därför bör du först titta på sidan med vanliga frågor för att se om din fråga finns med bland dem. Tveka inte att kontakta oss.

Följa din order?

När du gör en beställning hos oss får du en spårningskod efter några dagar. Koden är inte omedelbart aktiv eftersom den först måste gå igenom flera system. Efter cirka 3-5 arbetsdagar efter att du har fått din track & trace-kod kan du följa uppdateringarna om försändelsen.